Ibland blir det bara så...

mitt liv . com | 2013-01-08 | 16:47:55 Kommentera här! » 1 st

Det är konstigt hur det ena studen kan allt vara bra och ena stunden mindre bra.
Som i fredags när jag jobbade var det inga problem att prata med en kompis
om saker kring allt som hänt medans igår bröt jag ut i gråt.
Det var inte ens någon som pratade med mig eller frågade något, det bara gick inte.
Sista timmen på jobbet, tråkigt när jag nästan hade klarat en hel jobbdag...
 
Det hjälper inte heller att man tänker att nu ska jag inte gråta, det blir
ju faktiskt bara värre då... Menmen det är som det är!
Folk vet vad som hänt och jag struntar i vad folk tycker.
 

Kommentarer
Skrivet av: Helene

Kram Dess! Va starkt av dig att kunna berätta vad som hänt för mig! Du måste tillåta dig själv att gråta! Som jag sa till dig så håller du tillbaka så kommer de ikapp dig ändå och då blir du ledsen! Du kommer bli en mycket starkare person av denna händelsen!

Massa kramar från mig!

2013-01-08 @ 16:55:53
Länk: http://helenenilsson.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!