"I'm in shape, round is a shape"

mitt liv . com | 2013-01-14 | 21:01:00 Kommentera här! » 0 st

Det går sakta men säkert, kroppen är ungefär tillbaka iallafall (om nu det är rätt ord?).
Har haft "kvinnovärk" i magen, borde ju vara positivt? Har även varit iväg och
tränat, vilket gick över förväntan! Jag trodde jag inte skulle orka något alls men
orkade en hel del faktiskt :) så fysiskt är det bra! :D
men! när det sedan på avslappning eller stretching kommer en lugn och
fin låt och man börjar gråta? Neej psyket är inte okej än, men det
går ju iallafall framåt och inte bakåt om man ska försöka vara lite
positiv emellan alla deprimerande inlägg jag gör.
 
Jag saknar min stora klumpiga kropp jättemycket dock, svårt att ta på sig skor,
böja sig o plocka upp saker osv, klumpig men mysigt, 
men jag ska ladda kroppen inför nästa gång!
För det ska bli en nästa gång, och fler gånger efter det! :)
 
Som sagt "I'm in shape, round is a shape"
Bara mer att älska också ;)
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!