Man kan inte alltid segra

mitt liv . com | 2013-01-18 | 17:24:43 Kommentera här! » 0 st

Igår skulle jag varit ledig men fick en extra kväll
som sen utökades till långnatt.
Nervös, för jag hade ju inte jobbat natt på ett
par månader pga av tröttheten o illamåendet jag hade då.
Så det var dags att prova :)
Skönt också att kunna jobba natt, natt istället
för kväll = mera timmar, men det är ingen dans på rosor.
 
Det som jag var orolig över var tröttheten,
inte att jag skulle bryta ihop faktiskt.
Började gäspa redan halv åtta så den natten kändes ju lovande :P
men det blev lättare o lättre :)
Fast sen vid två så sprack det och tårarna bara rann o rann.
Det brukar räcka med att gå undan gråta några tårar, ta några djupa
andetag och sen köra igen, men inte igår.
Så vid tre gav jag upp o sa till Daniel att jag inte orkade mer och
ville hem. Hemma är ju en trygghet där man kan gråta bäst man vill.
Så Daniel var världens gentleman och skjutsade hem mig till och med
för att sedan åka tillbaka och jobba klart de sista timmarna.
Min Danne det!
 
 
 
 
Hoppas Ni får en trevlig helg!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!