Onsdag

mitt liv . com | 2013-01-09 | 13:15:57 Kommentera här! » 2 st

Idag är det bara en jättejobbig dag,
orkar inte vill inte har ingen lust...
Natten var ju inte rolig heller, sov ett par timmar, vaken, sov lite till
och nu vaken, gör ju inte humöret bättre heller direkt.
 
Vi ska till kuratorn sen iallafall, kunde inte varit
bättre dag att åka dit på. Kanske kan få bort lite jobbighet ett tag.
 
Idag får det nog bli massa städa och tvätta också,
städning är som terapi plus man mår mycket
bättre om det är rent och fräscht runt omkring.
 
Försöker tänka på Sälen och Thailand men hjärnan lyssnar inte
alltid riktigt på vag jag vill.
Jag vill bara vara glad och må bra igen
 

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

*kramar*
Vi kan väl ses någon dag ?

2013-01-10 @ 20:12:31
Länk: http://frokenmela.se
Skrivet av: carro

Följer dig här på bloggen, när jag såg dig på jobbet förra veckan ville jag bara ge dig en stor kram, fråga dig hur du mår.. Men jag vill inte att du ska börja gråta. Vill bara säga att jag har tänkt på er, MASSOR! och psykolog/kurator är grymt att prata med. gjorde jag oxå ett tag och det är det bästa jag någonsin har investerat i mig själv! :)

Svar: Först o främst STOOR kram till dig för du är så go! <3Jag känner också att gå o prata med någon är det bästa, blir ju lite annorlunda än att prata med kompis eller mamma typ. Ibland går det lättare att prata om det o ibland svårare, bara så det är... Men känns ändå som att du o Helene mer förstår lite efter som ni har förlorat någon nära. Det märks på jobbet att folk vill säga /fråga men inte riktigt vet hur eller vad de ska säga och det kan jag verkligen förstå, jag hade nog också kännt likadant i annan sits.
Kram! <3
Desirée

2013-01-14 @ 19:23:51
Länk: http://carolineskogh.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!