Moving forward

mitt liv . com | 2013-07-01 | 14:15:18 Kommentera här! » 0 st

 
 
 
Går mycket sakta men säkert iallafall! :)
Önskar bara det kunder gå fort och säkert :P
Trött på att vara gravid, tycker inte riktigt
det är så mysigt och gulligt som de flesta människor tycker,
tycker mest det är stressande och orsakar krig i mitt huvud :)
men men snart är vi i v28 målet! :D
 
 
 
Inatt var det inte någon höjdare i magen kan jag lova, vet inte om det bara
var lilla madame eller om det var kombo med jäkla järntabletter/dålig dag/lilla madame..SUCK!
Men så kan det vara ibland...
Det gjorde inte ont i magen men var en obehaglig/obekväm känsla, kändes som
om jag skulle pinka på mig när som helst (trots x antal toabesök),
samtidigt som det tryckte i magen och svettades värre än en maratonlöpare...!
Somnade till slut och när jag vaknade var det som vanligt och fröken fräken
körde sin dagliga morgonjympa :)
Ringde dock ändå till spec.mödravården, kände jag behövde höra från någon
kunnig att allt var okej och ingen fara. Hon tyckte det jag inte behövde var orolig
så länge det inte började göra ont, så det kändes skönt, och att jag skulle fortsätta
med att jobba lugnt.
Orolig till tusen varje dagen men finns inte så mycket annat att göra
än att försöka vara så vanlig som möjligt :)
 
För övrigt, så ser jag ut så här nu för er som inte
sett mig på länge ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!