Midsummer proposal

mitt liv . com | 2013-06-22 | 23:10:37 Kommentera här! » 0 st

Ja, att det har hänt lite roligaheter under midsommar har väl inte undgått någon
utav mina facebook -och instagram vänner, men
eftersom jag uppdaterar så dåligt så ska jag dra hela veckan :)
 
I måndags var det ju kalas för den stora lillebrorsan som redan blivit 22år,
inte så himla liten längre :D
 
några år sedan, men är ju ändå mina bröder :)
 
Tisdags var det dagis-avslutning,
gullillebrosan Albin gjorde sin sista dag på dagis, och ska till hösten börja
på förskolan som är vid skolan där de stora barnen går (ooooooh cooling)
 
Onsdags var det ju doktorbesök, gick bra fast ändå inte, men inget att vara
orolig över (LOVAR!!)
Men han vill att jag skulle komma tillbaka på tisdag och kolla
igen (jag har frikort, kollar gärna varje vecka om det så är!?)
och tills dess ville han att jag skulle ta det lugnt.
Lugnt med jobb och inte lyfta för mycket/tungt,
Daniel är världens bästa som ser till att det inte blir så
också ♥ även på jobbet när jag sa att jag hade order från doktorn
att ta det lugnt så brydde folk sig så att jag blev helt känslosam :)
 
Torsdagen, jobb till klockan 22 sen hem packa och åka ner till stugen på kusten :)
Ja, jag sov större delen av vägen ner :P vi var framme ca halv två, då var det
bara bädda o krypa i säng :)
Jag måste säga att vissa rutiner verkligen sätter sig i kroppen! :)
Daniel jobbar alltid nätter och kommer hem ca sex på morgonen,
så brukar jag vanligtvis gå upp ta en macka med honom och en morgonpink,
och jag har märkt att oavsett om han jobbar eller ej vaknar jag vid den tiden :D
Då vill kroppen upp o rastas :P
 
Fredag & midsommar!
Sovmorgon, megagôtt!
Ordentlig frukost, riktig ordentlig, för lunchen blev
inte förrän bortåt tre-fyra tiden hehe :P
Ni som vet vem Daniel är och känner honom vet att han är
lättsam, skojjig, bjuder på sig själv och inte minsta blyg
(bara för att nämna några få saker).
Mitt under den sk "lunchen" så plingar han i glaset
och ska hålla välkomsttal, inte så konstigt tyckte jag, det är ju Daniel liksom :)
 Han hälsar alla välkomna, önskar alla trevlig midsommar och börjar
sedan önska varje person något "lycka-till-i-livet" grejs, typ lycka till
med jobb, lycka till med hus, utbildning, bil etc :P
Där tyckte jag det blev konstigt, men som sagt, det är ju Daniel, man
vet aldrig riktigt med den mannen ;)
Min "tur" blev ju sist så klart och
jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur han sa det, blev paff och
fick blackout tror jag, men han gick ner på knä iallafall, jag hamnade
i chocktillstånd och tårarna började spruta ♥
 
Han hade varit och tittat på ringar, men eftersom han varken visste min
storlek eller riktigt vilken som föll i min smak
(samt att skadar/repar man en lånering måste man betala orginalpris),
så min lille man gick in på glitter och köpte två symbolringar (fejk) så länge :D
himla gulligt tycker jag!!! ♥ ♥ ♥
 
 
Trots att jag har velat och längtat efter detta länge så
blev jag riktigt chockad, och var det dagen efter också,
kändes som en dröm när jag vaknade :)
Fjärilar i magen :D
 
Jag kan inte vara annat än världens lyckligaste ♥
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!