Dags att blogga?

mitt liv . com | 2013-05-21 | 22:17:00 Kommentera här! » 0 st

Inte något skrivet sen början av mars...
Så känner att det är lite bloggingtime! :)
För att uppdatera alla om att jag mår bra, ja jag går hos kurator än cirka
var tredje-fjärde vecka.
Det är mestadels bra, "livet är tillbaka".
Vi kan skratta och ha roligt, men jag och kuratorn
pratade på att man förr pratade om sorge-år, och det
tycker jag stämmer, det kommer fortfarande dagar när man bara vill ligga hemma
och inte göra eller tänka på något, bara få vara, vara lite ledsen, deppig ifred.
 
Den 26/4 var Hampus beräknade dag, och den dagen var tufft!
Med riktigt stora feta bokstäver...
Trodde jag skulle klara dagen bättre eftersom jag vetat om att den skulle
komma, men sånt går inte förbereda sig på.
Provade att gå till jobbet men tårarna bara sprutade och
vägrade ge sig... Satt i över en timme och hoppades
på att det skulle funka att jobba men var lika bra att lyssna
på kroppen och åka hem.
 
När någon frågar hur det är och man oftast ärligt
kan säga att det är bra och mena, det känns bra!
 
Inlägget får avslutas med en bild från Thailand ♥
Bästaste Thailand, Koh Lanta :)
Dit blir det fler gånger, hoppas på att Daniel friar nästa gång ;)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!