Planer framåt

Miranda | 2013-11-16 | 23:06:00 Kommentera här! » 0 st

Jag och Daniel var inte riktigt nöjda med samtalet och planerna i tisdags så Daniel ringde själv ner till Göteborg för att kolla över planen och höra hur de tänker med allt.
Torsdag ringde han, och i fredags ringde de tillbaka.
 
Så här lyder planen:
Nu kommande torsdag, den 21e november åker vi ner till Göteborg, de tar bort Mirandas cvk, sätter en pvk (vanlig nål), sätter henne på antibiotika/medicin så hon blir helt infektionsfri. När allt bus är borta så opererar de in en ny cvk, låter det gå någon/några dagar så de ser att den funkar bra och som den ska. Sen blir det Karlstad igen.
 
Sen!
Den 12e december är det dags för att operera tarmen igen!
De vill att det ska ha gått ett tag efter de satt den nya cvkn bara för att hon ska få de bästa förutsättningarna för att det denna gången ska gå bra. Och det förstår vi ju så klart!
Samtidigt som vi bara vill att det ska vara över i typ förrgår (?!) så vill vi inte chansa en gång till ifaaaaall infektionerna spelar roll och kan vara avgörande om det kommer gå bra eller ej.
 
Hon hade ju infektion sist de skulle operara, var nära att bli inställt i sista stund men de tog ett nytt blodprov då som visade att värdena hade sjunkit så de ansåg att det inte var någon fara. Tror inte det hängde på men man ska aldrig säga aldrig...
 
Skönt att äntligen se ett slut på det frågar vissa men då säger jag nej, för det är inte slut än. När jag ser att Miranda mår bra och äter bra DÅ är jag nöjd. Tror på det när jag ser det.
 


 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!