Snor & stick

mitt liv . com | 2014-03-12 | 10:34:16 Kommentera här! » 0 st

Miranda klarade sig inte undan förkylningen, på lördagen kom snuvan och på söndagen feber :(
Hon sov hela söndagen så tack o lov var hon feberfri på måndag, men snoret är tyvärr kvar än...
Hoppas det inte blir långvarigt.


Idag är det dags för vaccin igen också, och jag vill verkligen inte! 
Har världens klump i magen.
Hon har blivit stucken nog, det räcker för henne.

Har inte räknat hur många lyckade och misslyckade stick hon har fått varit med om men det räcker! Och det absolut värsta, som vägrar lämna mitt huvid, var i november när vi åkte ner akut till Göteborg pga alla infektioner.

Hela den kvällen/natten var katastrof, men "bara" stickdelen har förstört för mig för alltid.
Vet jag skrev inlägg om det, får se om jag hittar det sen.
Kortfattat så blev hon av med cvkn, läkaren tyckte då hon skulle ha två-tre nya infarter. De emlade x antal olika ställen på henne. Åkte sedan upp en våning så narkosläkare skulle sätta nål, för de är bättre på det tydligen...
Där drog de och slet i henne, höll fast, provade stick efter stick... Medans Miranda grät och hade panik. Ja, klart de gråter och blir ledsna men paniken hon hade FY FAN!! 
Kände mig helt maktlös när jag stod brevid :(
Var så frustrerad, jag ville bara go bananas på dem och be dem dra åt pipsvängen.
Nej fy tusan för nålar och sprutor...

Kommer jag börja gråta idag när Miranda får vaccin?
Ja, extremt stor sannolikhet.
Inte stortjuta, men tårar definitivt...

Två timmar kvar, hörs sen <3


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!