Läskigt...

Miranda | 2014-05-08 | 21:28:06 Kommentera här! » 0 st

Fast ändå inte...

Kollade igenom gamla bilder (älskar kolla igenom gamla bilder!), och kom fram till bilder efter hennes andra operation (första nedläggningsförsöket). Det var en bild på hennes ansikte men det såg inte ut som henne! Jag vet ju att det var hon, varför skulle vi ha sånt kort på annan bebis :P men det var så sjukt olikt henne, svullen, röd och skruttig :S kändes läskigt, så raderade den från allt, den var så jobbig att se "/

Kändes konstigt för det var ju våran lilla Mirandapanda<3 

~

Har ju huuur mycket bilder så helst från sjukhustiden som jag på ett sätt inte skulle ha några problem att dela med mig av här men samtidigt är det jobbigt att se vissa bilder för jag vet hur hon mådde. Hur ont hon hade eller hur sjuk och dålig hon var. Blä säger jag för en del... :'( Men att samtidigt få se hur mycket hon har utvecklats och kickat så jäkla mycket ass under sitt lilla liv! :D

Här hade hon då tillfälligt ingen påse på magen, men tyvärr kom den tillbaka efter några dagar :(
Första gången jag fick hålla henne efter operationen, ganska nervöst och känslosamt :) <3



Sorry för novellen men var tvungen att lätta på trycket :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!