Watergirl

mitt liv . com | 2015-04-29 | 20:13:26 Kommentera här! » 0 st

Att barn är lite kladdiga och lortiga av sig är väl ingen nyhet, inga undantag när det gäller min Madame. 
Miranda bryr sig inte värst om
 att hon ser ut som en gris efter hon ätit eller varit ute och lekt, och tur är väl! :D
 (Älskar för övrigt att tvätta händerna också så att man kan få spunk på henne, men det är en annan historia)

Min poäng med inlägget var dagens promenad hem från dagmamman, de där ett par hundra meter hem vi har...
Hade ju regnat lite smått under dagen =vattenpölar.
Vilket Miranda ääälskar.

Eftersom vi skulle hem direkt så kände jag ändå att det var helt ok när hon ville stampa, plaska och leka med vattnet lite :)
MEN när hon lägger sig på mage i vattenpölen för att göra bubblor så kände jag att där går minsann gränsen!! :D
..givetvis kommer det en bil just då och se funderande ut haha :D


Lite skit rensar magen..? ;)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!