Händelserik vecka

Miranda | 2015-06-24 | 20:54:44 Kommentera här! » 0 st

Händelserik vecka för lilla Damen!

Igår var det fotografering. 
Fick frågan om jag ville ha enskilt kort på henne och det vill jag ju så klart, OM DET GÅR :P
Så vi får väl se vad det blir, får väl iallafall köpa gruppbilden :D

Och idag var det sommarfest :D
Alla föräldrar var inbjudna, vilket barnen hade koll på och var jättepirriga inför! :)
Sen ni, ojojoj!
Glass, strössel, chokladsås, bulle, saft och chokladbollar!
Tror ni barnen fick sockerkick?! :P
Miranda som inte fått så mycket socker hittills gillade läget ;)

Riktigt mysigt och kul att få se alla föräldrar också, en del har man stött på förut men vissa har man missat :)
~
Vår korta promenad hem på vanligtvis 5min tog denna eftermiddag ca 40min innan vi kom innanför vår dörr :D
Tur vi inte var stressade :P

Hittade en mask efter vägen och Miranda hade inte sett något liknande :D
Var tvungen att peta på den, givetvis drog den ihop sig och Miranda skvatt hahaha :D men blev inte rädd iallafall utan den var fortfarande spännande :D



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!