Sjukhusbesök igen :)

Miranda | 2015-05-27 | 20:24:23 Kommentera här! » 0 st

Dagens sjukhusbesök gick ganska bra, allt är ju relativt :P


Att Miranda är lugn och glad i väntrummet för att sedan halvt gråta i sönder sig på rummet hör till vanligheten numera.

Först var det jag, Miranda och sköterskan som gick in på rummet, och lite efter kom läkaren. Så fort han kom innanför dörrens började Miranda dra sig mot mig och snyfta (sköterskan hade mutat henne med såpbubblor innan)... ;)

Vikten ligger kvar på 10,8kg och det är var mycket bra :)
Tyckte hon var bra med i motoriken, vilket jag trodde hon skulle vara lite sisådär med men är de nöjda så är jag nöjd :D
Det lilla han fick ta/klämma/känna/böja på henne så tyckte han det också var bra, han är inte superpopulär vår stackars lille doktor :P
Men sjukhusmiljön gör extremt mycket för henne märks ju, bvc duger inte heller...

Vi skulle dock få en remiss till sjukgymnast så de får titta på hennes springstil, han trodde själv inte det var något men lika bra att kolla upp :)
Det är lite armar, ben och okontrollerat när hon springer. Antagligen att hon inte har hittat balansen för att springa än bara :)

Två remisser med andra ord, en för astma och en till sjukgymnast :)


Efteråt åkte vi till vårt kära Napoli så mitt lilla Gullefjun fick frossa i pommes :D
..kan vara så jag snodde lite också ..plus lite pizza ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!