lediga dagar går för fort

mitt liv . com | 2008-12-03 | 23:15:26 Kommentera här! » 1 st

Har varit ledig idag och dagen har gått alldeles för fort !! helt sjukt vad fort det går, som vanligt ungefär ... även om jag är ledig en heeeeela dag så ska det stressas igenom den .. men det är nog bara sån jag är kanske. stressad jämt, märks dock inte alltid, men tror jag är . även om jag sitter framför tvn liksom.. får försöka ta mig några stunder för mig själv ibland kanske :)

Fixat typ två tre julklappar idag iallafall ... fixat byrån. har typ ingen lön heller, men blir mer nästa månad när cafélönen ramlar in! :D

Riktigt trött nu så orkar inte klaga o berätta mer :D
hörs imorgon, och då ska jag på börja mitt "sätta ihop byrån projekt"!

NATTI !

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Nu e vi två rödhåriga i stan !!! =)

2008-12-04 @ 20:26:16
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!