Luciatåg a la skruvstad

mitt liv . com | 2008-12-11 | 12:05:18 Kommentera här! » 1 st

Finns det inte något ordspråk om något med att man ska ha sina vänner nära men fiender närmre ? hmm ... kanske inte närmre, men något sånt .. någon som vet ?
(ta söka o ta reda på själv meen orkar inte nu) ;)

nu pillar jag med det sista sen blir det ner på stan en sväng, ska gå förbi michaela idag, får se om jag ser henne den hr gången då :) känner mig lite smådum varje gång jag är där inne och smyger :P men det bjuder jag på!
Sen blir det mamma o skruvstad, abbe ska gå luciatåg! :D sööt han kommer va! syns min kamera är trasig o inlämnad då .. :( men har iaf mobil och mamma har kamera i värsta fall ;)


Hejsvejs på er så länge!! :D

Kommentarer
Skrivet av: caroline

miss u bejb. du är utmanad på min blogg dessutom :)

2008-12-11 @ 23:46:50
Länk: http://carrof.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!