11 juni 08

mitt liv . com | 2008-06-11 | 19:55:56 Kommentera här! » 0 st

Har varit hemma o varit sjuk .. sen i måndags, börjar bli rastlös, därmed frisk ;) blir jobbet imorgon skulle jag tro, om inte annat blir det hela helgen ... "/ både räcker och blir över .. speciellt eftersom jag och daniel går om varandra HELA **** TIDEN !! :( Nu när jag varit hemma o varit sjuk har han jobbat, o nu när jag ska tillbaka till jobbet
så är daniel ledig ..! KUL !!!

Hoppas iaf jag blir ledig mitten av juli och slutet av sommaren, får jag och älsklingen lite tid tillsammans iaf :)

Funderar om vi kanske ska åka utomlands till vintern, skulle hellre gjort det nu under sommaren, meen man måste ju har lite pengar för det och det har vi väl inte riktigt nog med .. :P såå börjar lägga undan lite nu så blir det kanon till
vintern :D något varmt och skönt måste det blir då isf iaf :D

ha det bra o skönt i solen allihopa!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!