saknar albin !

mitt liv . com | 2008-06-30 | 10:50:49 Kommentera här! » 2 st

Fredags jobbade jag, som vanligt, men bara till sju :) sen var det stress hem och försöka gör sig fin tills VeraB skulle komma :)

*ut o dansa och bara dricka liiiite (gick väl som vanligt det där)

Blev vin, chips o inspelade dansuppvisningar som för fest, funkade mycket bra ! Daniel hade ju ockuperat tvrummet med sin musik i bott och köket med folk ... så blev sovrummet för vår del, men som sagt, funkade :)

Daniel är liiite sörk, noll koll på saker .. (iaf inte på mig, alla andra människor har han koll på däremot ...!)
åkte hemifrån men han märkte inget .. svårt att missa eftersom vi har sååå stooor lägenhet .. coh jag frågade honom om taxi nummer .. regnade ju liiiite grann i fredags, så var inte så sugna på att gå :P
Vet ej när vi kom hem eller när vi la oss i fredags, MEN tror det blev sängen runt fyra, fick sista smset av Vera då som jag inte tänkte yttra mig något mer om (inte för tillfället iaf) ;) kunde inte riktigt sova heller, även om jag var dyng trött ...
berodde ej på grannen som festade till någon gång på morgonen ;) mer troligt på att jag var för trött för att sova och för pirrig :) albin skulle ju komma :D

Somnade någon gång till slut iaf, men blev inte så många timmar för jag ville upp i tid för att hinna städa undan lite :) Albin (min lillebror) och Acke (mammas hund) kom till slut iaf :) var hemma en sväng sen åkte vi ut med björn o pojkarna och tittade när de åkte vattenskidor /wakeboard :) albin ville hoppa i vatten så den idéen var väl sisådär :) Albin sov bara 10min på eftermiddagen då, helt sjukt det ... Men så är det . Hemma och lekte hos resten av kvällen sen :) Att natta honom var inga problem sen iaf, men kunde knappt sova något för "var tvungen" att ha koll på honom hela natten så blev inte så mycket sömn .. daniel vågade inte ens sova i samma säng för han var rädd att mosa honom :) så jag abbe o acke fick hela sängen för oss själv :D

Saknar albin här .. hade någon som vill umgås med mig 24 timmar om dygnet typ, kändes bra .. skönt att ta hand om någon som uppskattade det, saknar honom massivs! :( känns sig behövd och uppskattad .. fint det :)

Igår jobbade jag, var inte riktigt laddad för det men funkade :)
varken ätit eller sovit så mycket på sistone, försöka ta igen lite grann idag iaf .. LEDIG!

Daniel ska tydligen till höljes till helgen, kul att han pratade med mig först ... (!!!)
även om han skulle fått åkt så skadar inte lite KOMMUNIKATION !
i ett förhållande trodde jag man pratade om saker o ting ? oavsett vad ? my mistake!

Ha det bra alla fina människor!

Kommentarer
Skrivet av: emma

oh my! är jag grannen som festa till på morgonen?! :S förlåt isåna fall. hehe. bara att knacka på och säga att vi ska tysta eller komma och va med och festa. ;)

2008-07-03 @ 13:18:19
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: emma

oh my! är jag grannen som festa till på morgonen?! :S förlåt isåna fall. hehe. bara att knacka på och säga att vi ska tysta eller komma och va med och festa. ;)

2008-07-03 @ 13:18:26
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!