duktiga flickor!

mitt liv . com | 2008-11-25 | 21:53:43 Kommentera här! » 2 st

Nu har jag varit duktig, tack vare michaela, och varit ute och gått !! :D tro det eller ej! ska försöka göra det oftare ... Blir nog michalea som får tvinga ut mig :P fast kanske går lättare när man har någon att gå med också iofs :)

Desirée ska försöka
blir nyttigare (inte börja banta)
ta promenader oftare (spec när dansen slutar!)
skaka vett i daniel (bättre sent än aldrig)

.. hoppas med detta att kanske tappa något kilo eller två ;)



Nu blir det macka och oboy tyvärr så där sket sig det nyttiga ;)
NATTI NATTI !

Kommentarer
Skrivet av: emma

ohhh. jag behöver också gå ner ett x antal kg. :S usch, lättare sagt än gjort. haha. natti, natti.

2008-11-25 @ 22:23:25
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Klart vi ska gå ut å gå... ibland e jag ju även ledig på morgonen ;) Dock mer sugen på bio än promenad på måndag =D

2008-11-26 @ 08:41:24
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!