jävla bilister !

mitt liv . com | 2008-11-25 | 20:19:08 Kommentera här! » 1 st

För det första:
gud vad herrejvälar trött jag blir på folk som inte kan köra bil !! folk kör åt höger o vänster utan någon koll ... stannar helt plötsligt efer en vägkant utan att blinka ... kör 15 km/h saktare än normal hastighet osv .. kan hålla på länge .. Blir helt galen på dem! men tutar det gör jag aldrig ligger i röven på dom istället :) that's what happens when you mess with me .. fuckers ...

Dansat idag, fick höra det var nästa sista gången!! :O hur ska jag få motionen sen ??? skulle försöka vara duktig o anstränga mig lite också för en gång skull, klart jag sträcker mig ! :D haha! i den delen mam sitter på också, givetvis! :D gott det! ;) jaja, det får fixa sig ... daniel får väl massera när han kommer hem :)


Nu ska jag dra till mela och ta en promenad :)
sii jo läjter.

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Thanx for the walk =D

2008-11-25 @ 21:50:53
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!