den lediga måndagen

mitt liv . com | 2009-04-07 | 23:14:11 Kommentera här! » 1 st

Igår var jag ledig och hade det bara super gott och maskigt gott hela dagen :)

Kunde äntligen åka hem till mamma o träffa abbe igen iallafall, efter nästan två veckor !!!
helt makalöst sjukt länge det ... Gott som attan att träffa honom igen!
han har börjat prata skånska också den lilla busen, iallafall så har han börjat säga
"ja" på skånska, coolt va :P
konstigt eftersom han inte har ngn koppling till skånska :D

HÄRLIGT HÄRLIGT ATT VÅREN ÄNTLIGEN KOMMIT !!!

OCH idag efter jag kommit till jobbet, och kommit igång o allt, och som vanligt på jobbet
ramlar det ju in folk lite hit o dit, men idag öppnades dörren och inte kommer min lilla cooling :D
solbrillor o allt :D päääääärlan!!


från i somras :)

Himla tjat om denna albin jämt kanske ni tycker men jaa, så är det :)
han är min ljusklimp i livet.
plus, min blogg, jag skriver precis vad jag vill ;)

nu blir det sängen för imorgon ska det jobbas igen :)
N A T T I   !

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Då hinner jag ju se slutet ialla fall. :D

Hihi. Tack. :D Det är en kompis som har fixat den. :D Jag är helt omöjlig på sånt. Haha.

2009-04-08 @ 11:38:06
Länk: http://eembla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!