uppvisning på G

mitt liv . com | 2009-04-22 | 22:03:55 Kommentera här! » 1 st

Här, dansträning inför kommande uppvisning ! :D
första uppvisningen är nu på lördag! mellan ca halv fyra-kvart över fyra :)
sen har vi även uppvis. 8-10 maj ... någonstans
och på scalateatern 16-17 maj :) mycket!



dessvärre kommer jag inte vara med nu på lördag för jag ska passa denna lilla goding !!
så det gör mig inte så mycket att jag missar det :)


ska tydligen prova afrikansdans till helgen också :S det kommer nog gå!! ;P

Man är aldrig riktigt ledig när man är ledig ! :D
undrar hur det kommer sig :)

Nu blir det dusch!

Kommentarer
Skrivet av: Mamsen

Haha, snart kommer han, den lille terroristen! Då önskar du kanske att du var på dansuppvisning istället! ;-)

Snällt att du hoppade över dansuppvisningen för Abbes/min skull! Puss! :-*

2009-04-23 @ 11:54:13

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!