blir ingen bild på håret!

mitt liv . com | 2009-12-02 | 18:25:17 Kommentera här! » 2 st

för jag orkar inte ta kort :P

Igår blev det det stan med mamma mormor o abbe
tjejdag på stan, abbe räknas som tjej, han är ju nästan lika mycket kille som tjej ;)
så länge som vi var på stan igår har jag nog aldrig varit eller så kändes det kanske bara
så för vi kom dit när det var ljust o åkte hem när det blev mörk .. ? :)
köpte mig ett par svarta jeans äntligen :)
sen blev det lite mera, och lite julklappar till mig också ;)
men inget till simon o daniel!!! vad ska man köpa till killar som inte vill ha ngt ?!

Idag tog jag en solig promenand, tror jag behövde det, för snuvan kommit till mig!
daniel fick det i helgen, trodde jag skulle klara mig men icke ...
Göbben o jag tog en mysig lunch på bergvik (ja! ni hörde rätt lunch, han kom upp i tid!!)
sen shoppade vi nya byxor till honom, har har trampat i sönder alla andra han har, plus
han har också lagt på sig ngr sambokilon minnsan! :D
Handlat mat o myspys gjorde vi också. "Sista" kvällen tillsammans, typ...
imorgon jobbar daniel, fre jobbar vi båda, lör jobbar jag och söndag jobbar daniel...
roligt liv, synd att inte världen kunde anpassa sig lite för omväxling skull :P
fast då skulle vi nog få spunk på varandra  ;D



Kommentarer
Skrivet av: Emma

Köp hockeybiljetter eller nått om nån av dom tycker om det. ;)

2009-12-02 @ 21:07:52
Länk: http://eembla.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

presentkort på bio kanske till han som inte vill ha något ?? Sånt brukar alltid gå åt förr eller senare =) Kram

2009-12-03 @ 09:28:19
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!