då var helgen äntligen över

mitt liv . com | 2009-02-23 | 15:13:32 Kommentera här! » 2 st

Har varit någonting hela helgen tror jag :) meeen det göt ju inget, bara roligt! Har dock jobbat kvällen hela långa helgen som det brukar vara ungefär ...


som ni ser är vi väldigt upptagna på jobbet ;)

Så fredagen började lugn o fin, lite för lugn, kom iväg lite senare till michaela än vad jag tänkte men sån är jag :P Michaela fyllde år men fyllde inte 23 som jag av någon anledning fått för mig men ändå visste att det inte stämde GRATTIS iaf ;) hon är så mysig o nykär !! Sedan blev det iväg till optikern för att kolla om ögonen blivit bättre, vilket de hade, gött!, fick starkare linser också så jag ser något :) Fick sedan bli lite mat o dra till jobbet, hur lugnt som helst också ... Var några killar som satt där ett tag o var lite små törra men ändå roliga :P sämst på att ragga också hahaha :P


sötnosarna!

Lördagen började sisådär ... fick upp daniel i tid för en gång skull, men han gick o la sig sen igen ... Vi som hade mycket att göra!! lite mycket jag tjatade på honom, men vad ska man göra. Behövde hjälp med min bil, för vindrutstorkarna hade ju slutat fungera, bara så där. Vi fick så klart ingen ordning på det, även om en gubbe till och med hjälpte oss... Struntade i det för tillfället för hade lite mer saker på listan att fixa .. Köpa barnkläder, köpa present till olle, äta och åka till Benny Anamaria och Emila o Isabelle :) dom var så fina o små, gulligulligt!! <3
sen blev det jobbet ...


kalastajm! tyvärr gillar jag inte semlor ... :P

Söndag! fick låna daniels bil, för kan vara dumt o ta min när man skulle ut på motorvägen , smart ? jaaa ;) För kalasdags ute i grums skogarna för mamma o olle :) och mamma (och jag) tyckte jag lika gärna kunde komma på morgon så vi alla kunde äta frukost tillsammans, två argument för: daniel sover juu ändå. tråkigt att alltid äta ensam. Så jag tvingade mig upp ur sänge vid åtta, packade ihop lite saker och dunkade stereo hela vägen hem :) Träffa allihopa o få massa fika, frukost o mys är aldrig fel :) senare när alla gått så somnade jag albin o simon på soffan, heela syskon skaran :D mamma tog tydligen kort också, se hur det blir! hoppas hon skickar det snart! :D
klockan gick så det blev dags att åka o jobba ...


mamma har vääärldens största katt!

Jag har världens bästa veronica också!! usch, vad skulle jag göra utan den lilla filuren ?! :D du är så bäst så det finns inte!!! skickade miljoner långa sms av klagaomål till henne, som hon så gulligt svarade på och försökte komma på lösningar o få mig på bättre humör :) ringde sen på kvällen efter vi stängt också för att lägga till lite saker, men får ju inte ur sig allt genom sms ... TACK VERA !



usch ser inte fram emot denna vecka ... me love vera !


Kommentarer
Skrivet av: Virrzan

me like you to <3

2009-02-23 @ 15:28:15
Länk: http://virrzan.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Haha... det där me ålder beror ju lite på vem som frågar =) Å man blir inte äldre än man gör sig !!! Kram

2009-02-24 @ 09:18:16
Länk: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!