home and free !

mitt liv . com | 2009-02-16 | 10:38:42 Kommentera här! » 0 st

Hemma o ledig idag :)
blir slött o mysigt hemma, efter att ha tillbringat yttligare en helg till att jobba :)
så förtjänar en slö hemma städ dag tycker jag ;) enda jag har på listan är att jag ska till frillisören
i eftermiddag! blir gott det :) blir någon form av rött igen ... och sen prova permanenta det igen, se
hur det går denna gången :)

Ska till optikern igen på onsdag också, fick nya linser, ny styrka o allt sist jag var där
men det var inte såå himla bra det ... ser ingenting nu juu!!
ingen bra combo om jag ska köra bil :S not good! hoppas jag får nya direkt ...

just det, om det är någon som någon gång har lust att hjäpa mig med bloggen så
vore det gööör bra :) fattar inget och at läsa sig till saker är inget jag har ork med :P

hej hej!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!