Studenternas dag!

mitt liv . com | 2012-06-14 | 20:52:49 Kommentera här! » 0 st

Grattis till alla som springer ur skolan och
"äntligen" ska få börja riktiga livet!

Snart kommer det börja klagas över inga pengar eller
ingen fritid för att man måste jobba när man är vuxen
och inte bara slappa o festa ;)

Jag citerar
"Welcome to the real world. It sucks. You're gonna love it"
hehe ;)

Det är fem år sen jag gick ur skolan och samtidigt som det
känns som evigheter sen känns det också som om
det inte alls var länge sen man fnittrade omkring i den vita klänningen
med alla vänner och hade världens bästa dag :D¨
jag sägert:
jag saknar faktiskt skolan!
vänner varje dag!! Nu är man typ glad om man hinner skicka sms.. :(
Sad but true!


Först fick man ur nian ...



och sen gymnasiet ;)





Det var tider det! :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!