Dagen T är här!

Thailand | 2013-01-30 | 12:50:00 Kommentera här! » 3 st

Det är dags för Thailand alltså!!
Daniel står för den största resfebern faktiskt, jag
står mest för ångesten att åka långt bort och länge.
MEN jag var hem och kramade alla nära o kära i måndags
och jag vet vi kommer ha de gött och bara njuta :)
Jag är väldigt hemmakär och blir alltid nervös med lite ångest i
magen när jag ska bort.
 
Har packat i flera dagar känns det som, vet inte riktigt hur mycket
eller hur lite vi ska ha med, vill ju kunna shoppa en del också ;)
 
Ska försöka höra av mig på något vis när jag är borta via
facebook, instagram eller blogg så håll utkik :)
 
Hoppas att kroppen och huvudet får vila upp sig lite
iallafall, men som kuratorn sa att tårarna stannar
inte i sverige utan följer också med till thailand, typ
något sådant. Och så kommer det nog vara, kan nog komma
gråta bara av att det är vackert. Gråten kommer
i tid och i otid och det är inget mer med det...
 
Denna resan ska bli sjuuuukt härlig!  
 
Hoppas ni får det bra här hemma allihop!!
Många kramar från mig!
 

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Njut !! Thailnd är helt fantastiskt :) kram

2013-01-30 @ 13:01:00
Länk: http://frokenmela.se
Skrivet av: Carro

Have fun sötis och köp en miljon onödiga prylar, sola massa, bränn dig lite, ha så jääääädrans kul, jag är SÅ avundsjuk :-) loooooooooooove you <3

2013-01-30 @ 13:23:52
Skrivet av: Emma

Ha det så himla gött nu. :)
Och gråt när tårarna kommer, det är "nyttigt".
Kraaaam.

2013-01-30 @ 13:47:56
Länk: http://eembla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!