Operation Puppe

Miranda | 2015-08-19 | 20:43:40 Kommentera här! » 0 st

Ni som vet, vet ju att vi håller på att sluta med amningen. Och hittills går det mycket bra, över förväntan!
Började för två veckor sen (?) att bara köra tre gånger om dagen+natt, veckan därefter två gånger om dagen dvs morgon & kväll+natt. 
Sen sov kom helgen när hon skulle sova borta hos mormor. Så vi ammade sista gången på fredag morgonen och sen var tanken att vi inte skulle ses förrän söndag eftermiddag/kväll, perfekt! Tre dagar och två nätter utan, men på söndag morgon bestämde vi att hon fick stanna en natt till. Bästa att passa på när det ändå passade så bra och vem vet när och om man skulle få en sån chans igen!? :)

Det har varit tufft men har gått väldigt bra, över förväntan! :D
Ledsen så klart, framföralllt på kvällen och natten då amningen varit en viktig del av våra rutiner. Men det går bättre och lättare. 
Det jobbigaste har varit att hon verkligen varit ledsen, som om att hon inte får puppa för att hon gjort något fel. Hade hellre sett att hon varit arg på mig... Snart är det över och glömt, så hoppas att hon inte blir alltför traumatiserad :P
Riktigt stolt över min lilla tjej, och över mig själv! :)
Jag har inte gett minsta vika och Miranda har (i princip) accepterat det trots att hon varit en sån puppfia :)


Min fantastiska lilla tjej <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!