Klassfest

mitt liv . com | 2017-06-08 | 00:30:25 Kommentera här! » 0 st

För första gången har jag varit på klassfest, för andra gången detta året har jag varit barnfri för att "vara vuxen", ensam utan barn en kväll.

Jag har haft askul kan jag säga med handen på hjärtat 😃 ❤️
Ja, det var jobbigt att lämna Miranda, när hon sa "mamma jag vill alltid vara med dig", "jag vill alltid vara med dig" ❤️❤️
Vi är tillsammans jämt så jag förstår henne, min lilla fina älskling. 
Lika mycket som hon är beroende av mig är jag beroende av henne ❤️
Men det var riktigt kul och trevligt ikväll 😊
När jag kom hem och kröp försiktigt ner brevid henne i sängen vaknade hon till hon ropade "mamma!" och kramade om och somnade om ❤️

Tack för ikväll, här ska sovas 😄


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!